180

 

 

 

 

دلم گرفته اي خدا كجايي؟ دلم ميخواد دست تو رو بگيرم

 


ميدونم اين كفره ولي خدا جون! ساده ميگم دلم ميخواد بميرم

 

 

 
دنياي زيبايي كه ساختي خدا! چيزي به جز غم واسه من نداره

 


غمام ديگه خيلي شده اي خدا! نميدونم غصه واسه كدومه

 

 

 


چه حسي داره وقتي كه يه بنده!! بهت ميگه كه مرگم آرزومه

 

 
خدا چرا تموم نميشه عمرم؟؟ميدونم هيچ كسي منو نميخواد

 

 

 


خودت نوشتي توي سرنوشتم!؟ كه واسه من يه روز خوش نمياد

 


خدا چقدر ناله كنم پيش تو!! خدا فقط يه بار بده جوابم

 

 

 


بهم بگو تموم اينا خوابه!! يا كاري كن كه تا ابد بخوابم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, ساعت 21:7 توسط گرفتار

ساعت مچی شارژر پاور بانک خرید ساعت دیواری مونوپاد هاست لینوکس