379

 نه با خودت چتـــر داشتی

نه روزنـــامه
نه چمـــدان…
عـــاشقت شدم…
از کجا می فهمیدم مســـافری ...
 
 


نظرات شما عزیزان:

حورا
ساعت21:58---5 ارديبهشت 1393
داغونه داغونم مامانم گفت اگه واقعا دوست داشته باشه بالاخره شماره منو داره یه روز به مامانش میگه زنگ بزنه اگه هم نداشته باشه پس همین بهتر که جدا شدید .... گفت وقتی شارژ نت تمام شد دیگه وصلش نمیکنم باید به نبودنش عادت کنی هر یه ربع یه گوشه کز میکنم واشکام سرازیر میشه مامانم میگه اگه مطمءنم بودم که میخوادت هیچوقت نمیذاشتم از هم جدا بشید ولی چون میدونم سراغت نمیاد میخوام راحتت کنم... امیر من میدونم تو هیچوقت دیگه سراغم نمیای بخاطر همین به مامانم گفتم فک نکنم سراغم بیاد اونم پافشاری کرد که جدا بشیم

هیچوقت فراموشت نمیکنم هیچوؤووووووقت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 21:11 توسط گرفتار

ساعت مچی شارژر پاور بانک خرید ساعت دیواری مونوپاد هاست لینوکس cache01last1709626912