426

 عشق , عاشقانه , جملات عاشقانه , ته دنیا , جملات زیبای عاشقانه , زیباترین جملات عاشقانه , اس ام اس عاشقانه , جملات احساسی , وبلاگ عاشقانه زیبا , دلم گرفته , عکس عاشقانه جدید , تصاویر عاشقانه , عکس تنهایی , جدیدترین عکس های عاشقانه , عکس های احساسی 

 

امروز روز آخر است..
فراموشت میکنم !
دیروز هم روز آخر بود ..
هر روز من
به بهت زدگی می گذرد...
من هر روز فراموشت می کنم...
اما چه فایده که با هر طلوع خورشید
دوباره تمام من میشوی...

مرگ هم تو را از خاطرات و ذهن من پاک نخواهد کرد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, ساعت 20:6 توسط گرفتار

ساعت مچی شارژر پاور بانک خرید ساعت دیواری مونوپاد هاست لینوکس